#1 stāsts | Projekta aizkulises 2024
Tātad, kādu labu laiku atpakaļ bija jautājums sociālajos tīklos - "Vai jums būtu interesanti ja tiktu veidoti dažādi stāsti par un ap šo atrakciju virtuvi?" - Atbilde bija 92% ka jā - tad lūk pirmā sērija!
#1 Autoparks.
Kā tad tad viss sākās un ar ko es startēju?
Pirmais auto.
Nav noslēpums, ka projekts tika uzsākts 2017. gadā un līdz 2024. gada nomas sezonai ir pagājis krietns laiciņš, kurš ir devis vietu attīstībai un ar next level soļiem nonākt līdz ietilpīgam auto, kas spēj pildīt kārtīga darba auto pienākumus pēc labākās sirdsapziņas.
Pirmais biznesa auto bija ģimenes iegādātāsi Nissan Qashqai modelis, tas ļoti cītīgi vilka piekabi pilnu ar inventāru. Lieliska pieredze, lai teicami iemācītos braukt ar piekabi atpakaļgaitā, jo nereti bija vajadzība iestūrēt šaurās ejās vai īpašumu piebraucamo vārtu mērķī.
Šķietami liekas, ka tik senas bildi man nav izdevies atrast, bet tas nav būtiski, par interesantāko tikai zemāk.
Pirmais biznesa auto.
Kad kādu laiku bija dalīts auto ar ģimeni un plānotas brīvdienas ģimenes brīvdienas paralēli projektu apkalpošanai ar vienu auto, tas viss process prasīt prasīja atsevišķu auto kurš spētu vilkt piekabi un nepieciešamības gadījumā arī vest inventāru nelielos apjomos.
Iegādāts tika 2019. gada rudens sākumā. Pat īsti nesākot vēl kārtīgi strādāt, jau dabūja pa muguru.
Tad nu dzīve man piespēlēja lielisku iespēju no kāda apsaimniekošanas uzņēmuma iegādāt sisrsnīgi lietotu bulku vāģi jeb Citroen Berlingo. Ar to arī ne viens vien joks ir piedzīvots. Bet tomēr, šis auto man palicis atmiņā kā mīļākais nomas auto. Paskats tam bija tāds, nu tā teikt, neaizmirstams, jo pa ielām tādu daudz nebija.
Šeit ir neliels video ieskats no tā, kā tas tika pielāgots manām vajadzībām, bija grūti parkoties un saprast auto gabarītus - tika izdomāts risinājums. Video ŠEIT!
Laikam ejot uz priekšu, pieauga apjomi. Līdz ar apjomiem nak cita līmeņa problēmas - patīkamas problemas - liels pasūtījumu apjoms, daudz projektu, kurus ir neiespējami izpildīt divu iemeslu dēl.
Pirmais - vienkārši nav tādu transporta vienību lai paspētu visu aizvest klientam ērtā laikā;
Otrais - Inventārs trūka, bija kādas 4-6 atrakcijas ar kurām vienkārši bija par īsu.
Tā nu mēs nonākam pie OTRĀ biznesa auto.
Šim auto arī ir īpašas attiecības ar noams projekta budžetu un paredzētajām iksezonas investīcijām. Raugoties atpakaļ pāri plecam pagātnes darbos, varu droši teikt ka tas bija labs un pareizs lēmums iegādāties savu pirmo Opeli.
Foto uzņemts Rīgā, pa taisno no pārdevēja servisa, uzreiz pēc iegādes apkopes braucu uz projekta demontāžu kādam vēlam septembra nojumes nomas projektam. Vēl par ar zviedru numurzīmēm,
Līdz ar nomas projekta auto gabarītiem auga arī proejktu kopskaits. Šeit man nāk atmiņā amizants sestdienas rīts kaut kur Lielvircavas rajonā.
Attēls, kurš spēj pateikt samērā daudz. Amizantākais ir tas, ka tā bija pirmā no 6 pieturvietām, tātad pie pirmā projekta jau sanāca šaizīte, tad problēmas sakrājās pašas no sevis. Bet varēja būt arī sliktāk, šoreiz pat uz 6. objekta piegādi paspējām laikus pat par spīti tam, ka šim opelim vēl klāt sastāvā bija piekabe ar 2 atrakcijām.
Par to kā beidzās mūsu attiecības ar Opeli nav vērts runāt, galvenais, ka gan mēs, gan Opelis bija apmierināti kad šķīrāmies.
Trešais biznesa auto. MASTERS.
Lielāks, ērtāks un pavisam noteikti tam visam līdzi nāk vairāk darba. Kāpēc tieši šāda izvēle, pavisam vienkārši - nomas projektā katram ir savs darbs darāms, mans kolēģis Arnis ir spečuks busiņu jautājumos un citos tehniska rakstura izaicinājumos. Viņš ir pārliecinājies ka šis auto modelis ir labākais cenas un ieguvuma attiecības šedevrs mūsu projektam. Kā viņš to zināja, atbilde ir vienkārša - jau gadus 3 vai pat četrus viņš sezonās brauc tieši ar Master' u.
Kādi ir mani ieguvumi no šī milzu auto, pavisam vienkārši - vairāk darba, vairāk spējam uzņemties projektus un vedam vairāk prieka!
Lai arī cik sarežģīti tas nebūtu, vai kādam šķistu ka tomēr ir, bet idejiski. Uzmodelējiet sev galvā šādu busiņu un situaciju kurā jums būtu savs mazais bizness.
Vai izdevās? - nav nozīmes ar ko tas darbojas, jo ideja ir tāda - samenedžē dizainu šim auto, tieši aplīmēšanai. Nu vo, tas arī ir viens no izaicinājumiem ar dažādiem auto.
P.S.
Ja vēlies sniegt savu ieguldījumu un dizaina variantu aplīmēšanai - es to ļoti labprāt saņemšu whatsapp - 28317711 vai [email protected] , plānoju norefrešot dizainu un ir ideju vakuums.